لٹیروں کو خاتون سے پیسہ چھیننا مہنگا پڑا

حامد رضا
مہسی، (مشرقی چمپارن):
تھانہ علاقہ کے كھساری چوک واقع بینک سے پیسے نکال کر باہر نکلی خاتون سے روپیہ چھین کر بھاگ رہے دو بین ریاستی لٹیروں کو مقامی لوگوں نے دھر دبوچا اور ان کی دھنائی کرکے انہیں پولیس کے حوالے کر دیا. تھانہ انچارج وکاس تیواری سے ملی اطلاع کے مطابق تھانہ علاقہ کے رجوا بکھری کے رہنے والے ناگیندر ساہ کی بیوی پربھاوتی دیوی بینک سے چھبیس ہزار روپے نکال کر جیسے ہی گھر کے لیے سڑک کی طرف بڑھی، پہلے ہی سے گھات لگائے دو لٹیرے پلسر موٹر سائیکل نمبر بی آر 01 ایم سی 7654 سے آئے اور اس سے پیسے چھین کر بھاگنے لگے.

خاتون کے شور مچانے پر مقامی لوگوں نے دونوں ملزموں کو كھدیڑ کر دبوچ لیا اور ان کی خوب پٹائی کی اور پھر پولیس کے حوالے کر دیا. مہسی پولیس نے ہسپتال میں دونوں کا پہلے علاج کرایا پھر حوالات میں بند کر دیا. ملزموں کی شناخت کٹیہار ضلع کے کانڈا تھانہ علاقہ کے گینڈا باڑی رہائشی روشن یادو کے بیٹے منوج کمار اور شيام یادو کے بیٹے رنجن یادو کے طور پر ہوئی ہے.

اس سلسلے میں ایف آئی آر درج کرنے کا عمل جاری ہے. مسٹر تیواری نے بتایا کہ پكڑے گئے ملزموں کا بین ریاستی گروه سے تعلق ہونا ظاہر ہوتا ہے. گرفتار نوجوانوں سے مزید راز اگلوانے کی كوشس کی جائے گی.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *