مظفرپور معاملے میں کانگریس نے کیا نتیش کمار سے بڑا مطالبہ

پٹنہ: مظفر پور گرلس شیلٹر ہوم میں بچیوں کے ساتھ جنسی استحصال کے معاملے میں کانگریس نے وزیر اعلی نتیش کمار سے بڑی مانگ کر دی ہے. پارٹی کے کارگزار ریاستی صدر كوكب قادری نے کہا ہے کہ اگر وزیر اعلی اس واقعہ پر سچ میں شرمسار ہیں تو سماجی فلاح کی وزیر منجو ورما کو فوری طور پر برخاست کر دیں. کانگریس پارٹی نے مظفر پور میں ۳۴ بچیوں کی آبروریزی کی مخالفت میں ہفتہ کو راجدھانی پٹنہ سمیت ریاست کے تمام اضلاع میں کینڈل مارچ نکالا. پٹنہ میں ضلع کانگریس کے بینر تلے نکالے گئے کینڈل مارچ میں پارٹی کے انچارج ریاستی صدر كوكب قادری اور سابق ریاستی صدر انل شرما، میڈیا انچارج ایچ كے ورما اور ترجمان سروج تیواری بھی شامل ہوئے. اسی موقع پر كوكب قادری نے وزیر منجو ورما کو ہٹانے کا مطالبہ کیا. یہ مارچ گاندھی میدان میں مہاتما گاندھی کے مجسمہ کے نزدیک سے کارگل چوک تک نکالا گیا.

کینڈل مارچ کے دوران نتیش مودی ہائے ہائے کے نعروں کے درمیان كانگریس کے کارکنوں نے بچیوں کی عصمت کا تحفظ کرنے میں ناکام رہی نتیش حکومت کی شدید تنقید کی. انہوں نے کہا کہ بیٹی بچاؤ،  بیٹی پڑھاؤ کا نعرہ بیچنے والے ہی سرکاری تحفظ میں بچیوں کی آبروریزی ہوتے دیکھتے رہے. اس موقع پر کانگریس کے ریاستی  صدر كوكب قادری نے مظاہرین سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ اس واقعہ سے عالمی سطح پر بہار شرمسار ہوا ہے.

اگر وزیر اعلی نتیش کمار بھی سچ میں شرمسار ہیں تو فوری طور پر اپنی وزیر منجو ورما کو برخاست کیوں نہیں کرتے؟ كوكب قادری، بہار ریاستی کانگریس صدر

انہوں نے کہا کہ حکومت ایسا کرنے کے بجائے الٹا احتجاج کو دبانے کے لیے تمام طرح کے ہتھکنڈے اپنا رہی ہے. جمہوری مظاہروں پر پولس سے لاٹھی چلوائی جارہی ہے. کانگریس لیڈر نے کہا کہ جب سے بہار میں بی جے پی- جے ڈی یو کی حکومت بنی ہے، ریاست میں اس طرح کے واقعات کا ایک سیلاب سا آ گیا ہے. سماجی فلاح کی وزارت کو پہلے ملی رپورٹ پر بھی نتیش حکومت لیپا پوتی میں لگی رہی. انہوں نے کہا کہ نائب وزیر اعلی سشیل کمار مودی دوسروں میں بلاوجہ کمی تلاش کرتے رہتے ہیں. لیکن کانگریس آبروریزی جیسی گھناؤنی حرکت کو قانونی انجام تک پہنچا کر ہی دم لے گی.

آج کے کینڈل مارچ میں پٹنہ ضلع دیہی کانگریس کمیٹی کے صدر آشوتوش شرما کے ساتھ ہی ریاستی کانگریس کے عہدیداران اور لیڈران شامل ہوئے جن میں میڈیا انچارج ایچ کے ورما، اجے چودھری، ترجمان سروج تیواری، سابق ممبر اسمبلی جناردن شرما، سیوا دل کے سربراہ سنتوش شریواستو، ششی رنجن، مکیش دنکر، سجيت كسیرا، ڈاکٹر پرشوتم مشرا، حنیف شیخ، ستیندر سنگھ،  سنیل سنگھ، خاتون کانگریس کی عہدیدار محترمہ انیتا یادو، انیتا کماری، سنیتا ساکشی اور شریف رنگریز کے نام اہم ہیں۔

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *