بنما اٹہری بلاک کے ایک ذیلی صحت مرکز پر دبنگوں کا قبضہ

سمری بختیار پور سے بملیش کمار بھارتی کی رپورٹ…. ✍️
بنما اٹہری بلاک  کے مہارس پنچایت کے  تحت ذیلی
صحت مرکز شمس الدین پور  کی عمارت کو گاؤں کے ہی پڑوسی   دبنگوں کے ذریعہ   توڑ کر نیست و نابود کر مذکورہ عمارت کی زمین پر قبضہ جما لینے کا سنسنی خیز معاملہ سامنے آیا ہے. وہیں مذکورہ صحت مرکز کی عمارت منہدم کر دینے  کے بعد بھی محکمہ صحت کے افسران سے لے کر کرمچاریوں  تک گہری نیند سے بیدار نہیں ہو پائے ہیں . کسی کو  ہمت نہیں ہو پا رہی ہے کہ وہ مقبوضہ عمارت کی زمین کو قبضے سے   چھٹکارا دلا سکے.   محکمہ صحت کا عالم یہ ہے کہ مذکورہ عمارت کی زمین پر سے تجاوز اور قبضہ سے آزاد  کروانے  اور اعلی حکام کو اطلاع دینے کے بجائے گزشتہ قریب 5-6 ماہ سے  کاغذ پر ہی ذیلی صحت مرکز چلوا رہے ہیں. مطلب صحت کے حکام کے کاغذ پر اب بھی اسی جگہ پر علاقے کے لوگوں کو صحت کی فائدہ پہنچانے کیلئے ذیلی صحت مرکز شمس الدین پور   کام کر رہا ہے  جبکہ مذکورہ مقام  پر ذیلی ہیلتھ مراکز کا نام و نشان بھی باقی نہیں ہے . ذیلی ہیلتھ سینٹر کی عمارت کی اینٹوں کی کرسی ہی  مندرجہ بالا مقام  پر نظر آتی ہے. وہیں  مخدوش عمارت کی کرسی پر جلاون اور کھر پتوار رکھ کر دبنگوں نے قبضہ کر رکھا ہے .
20 سال سے زائد عرصہ سے  مذکورہ مقام  پر صحت مراکز چل رہے ہیں: –
مقامی لوگوں  کے مطابق، 1982-85 کے وقت  سے ہی مذکورہ مقام  پر موجود ذیلی ہیلتھ مرکز شمس الدین پور  کام کر رہا تھا جس کو سابق مکھیا  گھنشیام یادو کے دور  میں ان کی طرف سے چار کمرے  کا گھر ذیلی صحت مرکز شمس الدین پور  کے لئے بنایا گیا تھا.
مرمت کی کمی کی وجہ سے بلڈنگ منہدم ہو گیا جس کے بعد  دبنگوں نے کر لیا قبضہ : –
مقامی لوگوں  کے مطابق، صحت کے حکام اور عوامی نمائندوں کی غفلت کی وجہ سے یہ  عمارت  مکمل طور پر خستہ حال ہو گیا  تھا مگر  مرمت کی سمت میں کبھی کسی نے  توجہ نہیں دیا اور مرمت کی کمی کی وجہ سے، عمارت آہستہ آہستہ گر گئی اور ختم ہوگئی. اس کے بعد جو باقی  بچا  اس کو دبنگوں نے قبضہ کر نے کی نیت سے توڑ تاڑ کر کرسی تک پہنچا دیا   جس کرسی پر ابھی فی الحال پڑوس کی طرف جلاون  اور كھڑ- پتواڑ رکھ چاروں طرف سے ڈھاٹھ لگا کر گھیر کر قبضہ کر لیا گیا ہے.
کاغذ پر چل رہا ہے صحت مرکز: –
مقامی لوگوں  کی مانیں تو مذکورہ عمارت کے ٹوٹے ہوئے اور تجاوز کر قبضہ جمائے ہوئے قریب 5-6 ماہ ہونے کو چلا ہے تاہم ہیلتھ ڈیپارٹمنٹ کے کاغذات پر  ہیلتھ مرکز کو اسی جگہ پر کام کرتے ہوئے  دکھایا جا رہا ہے. اب سوال یہ ہے کہ اتنے دنوں سے محکمہ صحت  کہاں  سو رہا ہے؟ بلڈنگ کی خستہ حالی  سے قبل مرمت کی سمت میں کوئی پہل کیوں  نہیں کی گئی؟
ہیلتھ ڈیپارٹمنٹ کے حکام کہتے ہیں: –
تیلیا ہاٹ مارکیٹ واقع بنیادی صحت مرکز کے انچارج  ہیلتھ افسر  ڈاکٹر سنتوش کمار سنت نے بتایا کہ ذیلی صحت مرکز شمس الدین پور  کی زمین پر قبضہ  کرنے کی جانکاری  گاؤں کے ہی اجے یادو کی طرف سے ملی ہے جس کی جانکاری  ضلع کے سینئر افسران  کو دے دی گئی ہے. انہوں نے کہا کہ مذکورہ عمارت  کو قبضے سے آزاد کرانے کے لئے مناسب قانونی کارروائی کی جا رہی ہے.
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *