تیجسوی یادو کی سیاسی حیثیت پر شروع ہوئی دلچسپ بحث

پٹنہ، نامہ نگار: بہار کے سیاسی گلیاروں میں راشٹریہ جنتا دل کے صدر لالو یادو کے بیٹے تیجسوی یادو کے مستقبل کے بارے میں نئی بحث شروع ہو گئی ہے۔
دراصل، بہار کے سابق وزیر اعلی اور ہندوستانی عوام مورچہ (سیکولر) کے قومی صدر جیتن رام مانجھی نے بدھ کو پریس ڪانفرنس کے دوران ایک سوال کے جواب میں یہ کہہ دیا کہ تیجسوی یادو مجھ سے بڑے لیڈر ہیں۔ وہ قومی سطح کے رہنما ہیں اور بہار کے اگلے وزیر اعلی تیجسوی یادو ہی ہوں گے۔ مانجھی نے یہاں تک کہہ دیا: ہم نے تو انہیں بہار کا اگلا وزیر اعلٰی مان لیا ہے۔
جیتن رام مانجھی نے کہا: تیجسوی یادو بہار اسمبلی میں حزب اختلاف کے رہنما ہیں اور ریاست کے 81 ایم ایل اے ان کے ساتھ کھڑے ہیں.

جیتن رام منجی کے اس بیان کے بعد بی جے پی کے ساتھ مل کر بہار میں حکومت چلانے والی جے ڈی یو کے ایم ایل سی اور پارٹی کے ریاستی کے ترجمان نیرج کمار نے کہا: جیتن رام مانجھی کو اپنی قابلیت کو کم کرکے نہیں دیکھنا چاہیے۔ وہ اعلی وزیر تھے. ان کے پاس حکومت چلانے کا تجربہ ہے. ہم نے انہیں وزیر اعلی بنایا. آج انہیں ہماری وجہ سے سابق وزیر اعلٰی کے طور پر جانا جاتا ہے. لہذا، انہیں خود کو کم کر کے نہیں دیکھنا چاہیے.

جنتا دل متحدہ کے ساتھ ساتھ کانگریس نے بھی تیجسوی یادو کے مستقبل کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کیا ہے۔ بہار کانگریس کے کارگزار صدر، کوکب قادری نے کہا کہ جیتن رام مانجھی اگر تیجسوی یادو کو ایک بڑا رہنما مانتے ہیں تو اس میں کیا غلط ہے. انہوں نے وزیر اعلی کے عہدے کے سوال پر کہا کہ اس کا فیصلہ منتخب اراکین اسمبلی کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ کانگریس کی پہلی ترجیح بہار سے بی جے پی اور جے ڈی یو اتحاد کی حکومت کو اکھاڑ پھینکنا ہے۔

دراصل، اس پوری بحث کے پیچھے، کرناٹک میں جنتا دل سیکولر اور کانگریس اتحاد کی حکومت کی تشکیل ہے۔ جے ڈی ایس کے رہنما ایچ ڈی کمارسوامی نے بدھ کو کرناٹک کے وزیر اعلی کے طور پر حلف لیا. تقریب میں، وزیراعظم مودی کے مخالفین اکٹھا ہوئے۔ حلف برداری کی تقریب میں شرکت کے لیے تیجسوی یادو کو بھی دعوتدی گئی. وہ اس تقریب میں شامل بھی ہوئے. راشٹریہ جنتا دل اس کو تیجسوی یادو کی قومی سطح پر شناخت کے طور پر دیکھ رہا ہے. یہ بہار کے وزیر اعلی نیتیش کمار کی قیادت والی پارٹی جنتا دل متحدہ کے رہنماؤں کو اچھا نہیں لگا۔

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *