پاکستان کو ہرا کر ٹیم انڈیا نے بنائے ڈھیر سارے ریکارڈ

مخصوص اسٹائل میں وراٹ کوہلی
مخصوص اسٹائل میں وراٹ کوہلی

(اسپورٹس ڈیسک، سی این ایم)
کولکاتا کے ایڈن گارڈن پر کھیلے گئے ٹي- ۲۰ عالمی کپ کے سب سے بڑے مقابلے میں ٹیم انڈیا نے پاکستان کو ۶ وکٹوں سے شکست دے کر ایک اور ریکارڈ قائم کر دیا. کرکٹ ورلڈ کپ ہو یا ٹي- ۲۰ عالمی کپ، ٹیم انڈیا نے پاکستان کے خلاف کبھی نہ ہارنے کا ریکارڈ برقرار رکھا. اس تاریخی جیت میں بھی ہندوستان نے کئی ریکارڈ اپنے نام کیے.
# آج کے میچ میں بھارت کے گیند باز پہلے ۶ اووروں میں پاکستان کا کوئی وکٹ نہیں لے پائے جو گذشتہ ۹ ٹي- ۲۰ میچوں کے بعد پہلی بار ہوا ہے. آپ کو بتا دیں کہ ہندوستان نے گذشتہ مسلسل ۹ ٹي- ۲۰ میچوں میں ہمیشہ مخالف ٹیموں کے کم از کم دو وکٹ ابتدائی ۶ اووروں میں چٹکائے ہیں.

# بھارت کے کپتان دھونی اور یوراج کے علاوہ پاکستان کی طرف سے شاہد آفریدی اور شعیب ملک ایسے کھلاڑی ہیں جنہوں نے ہندوستان اور پاکستان کے درمیان ہوئے تقریبا ۸ ٹي- ۲۰ میچوں میں کھیلنے کا اعزاز حاصل کیا ہے.

# ورلڈ ٹورنامیٹ میں پاکستان کے ساتھ ہوئے ۱۱ میچوں میں ٹیم انڈیا کی یہ مسلسل ۱۱ویں جیت ہے.

# وراٹ کوہلی نے کمال کا کھیل دکھا کر آج ٹي- ۲۰ کرکٹ میں ۱۴ ویں نصف سنچری بنائی جو کرکٹ کے اس فارمٹ میں کسی بھی بلے باز ذریعہ لگائی گئی سب سے زیادہ نصف سنچری ہے.

# ٹي- ۲۰ میں وراٹ کوہلی کا بلے بازی اوسط ۵۵ء۵۳ کا ہے جو اس فارمٹ میں سب سے بہتر اوسط ہے.

# دوسری اننگ میں بلے بازی کرتے ہوئے کوہلی کا بلے بازی اوسط ۱۰ء۸۳ کا ہے. کوہلی نے ۱۸ ٹي- ۲۰ اننگوں میں ۸۳۱ رن جمائے ہیں.

# ٹي- ۲۰ عالمی کپ میں کوہلی کا دوسری اننگ میں بلے بازی کرتے ہوئے بیٹنگ اوسط ۵۰ء ۱۸۷ کا ہے، اب تک کوہلی نے ٹي- ۲۰ عالمی کپ کی ۷ اننگوں میں کل ۳۷۵ رن بنائے ہیں.

# ٹي- ۲۰ عالمی کپ میں کوہلی کا دوسری اننگ میں کامیابی کے ساتھ ہدف کا پیچھا کرتے ہوئے بیٹنگ اوسط ۰۰ء۳۵۲ کا ہے.

# پاکستان کی طرف سے عمر اکمل اور شعیب ملک نے ٹي- ۲۰ میں ۷۸۰ رن بنائے ہیں. ٹي- ۲۰ میں سب سے زیادہ رن بنانے والوں کی لسٹ میں ملک اور اکمل مشترکہ طور پر دنیا کے چھٹے بلے باز ہیں.

# پاکستان کے احمد شہزاد نے آج ٹي- ۲۰ کرکٹ میں ایک ہزار رن مکمل کیے. پاکستان کی طرف سے شہزاد ایسا کرنے والے پانچویں بلے باز بن گئے ہیں. ایسا کارنامہ کرنے والے شہزاد پاکستان کے دوسرے سب سے نوجوان بلے باز ہیں. پاکستان کی طرف سے سب سے کم عمر کے بلے باز جنہوں نے ٹي- ۲۰ میں ۱۰۰۰ رن جمایا تھا وہ عمر اکمل ہیں.

# ٹي- ۲۰ میں بھارت کی طرف سے بائیں ہاتھ کے گیند بازوں کی طرف سے سب سے زیادہ وکٹ لینے کا کارنامہ آشش نہرا نے کر دکھایا ہے. نہرا نے اب تک ۲۸ وکٹ حاصل کیے ہیں، نہرا کے علاوہ ٹي- ۲۰ میں عرفان پٹھان نے بھی ۲۸ وکٹ حاصل کیے ہیں لیکن پٹھان بھارتی ٹیم میں شامل نہیں ہیں. اس کے علاوہ یوراج اور جڈیجہ نے اب تک ۲۷-۲۷ وکٹ حاصل کیے ہیں.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *