کولکاتا نائٹ رائیڈرس نے جیت کے ساتھ کھاتہ کھولا

kkr11کولکاتا، ۱۰ اپریل (سی این ایم) اپنے ہرفن مولاکھیل کی بدولت دو بار کی چمپيئن کولکاتا نائٹ رائیڈرس ٹیم نے اتوار کو ایڈن گارڈن اسٹیڈیم میں کھیلے گئے انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) کے نویں ایڈیشن کے دوسرے مقابلے میں دہلی ڈیئر ڈیولس کو ۹ وکٹ سے ہرا دیا.

ٹاس جیت کر پہلے بالنگ کرتے ہوئے کولکاتا نے دہلی کو ۹۸ رنوں پر ہی سمیٹ دیا اور پھر کپتان گوتم گمبھیر (ناٹ آؤٹ ۳۸) اور رابن اتھپا (۳۵) کی سلامی جوڑی کے درمیان ہوئی ۶۹ رنوں کی شراکت کی بدولت ۱۴ء۱ اوور میں ایک وکٹ کے نقصان پر جیت کے لیے ضروری رن بنا لیے. اتھپا نے اپنی ۳۳ گیندوں کی بہترین اننگ میں سات چوکے لگائے. اتھپا کا وکٹ امت مشرا نے لیا.
کپتان گمبھیر نے ۴۱ گیندوں کا سامنا کر کے پانچ چوکے لگائے. گمبھیر نے منیش پانڈے (ناٹ آؤٹ ۱۵) کے ساتھ ۳۰ رنوں کی شراکت کی. پانڈے نے ۱۲ گیندوں پر تین چوکے لگائے. اس سے پہلے، دہلی نے ٹاس ہارنے کے بعد پہلے بلے بازی کرتے ہوئے من پسند آغاز نہیں کیا. ۲۴ رن پر اس نے اپنے جنوبی افریقی سلامی بلے باز كوٹن ڈی کاک (۱۷) کو گنوا دیا. یہ دہلی کے لیے اہم موڑ تھا.
اس کے بعد دہلی نے مسلسل وقفے پر وکٹ گنوائے. ۳۵ رن پر چار وکٹ گنوانے کے بعد دہلی نے سب سے بڑی۲۰ رنوں کی شراکت داری دیکھی. اس دوران مینک اگروال (۹)، سریش ایئر (۰)، نائر (۳)، سنجو سیمسن (۱۵)، پون نیگی (۱۱)، ٹی -۲۰ ورلڈ کپ کے ہیرو کارلوس براتھویٹ (۶)، کرس مورس (۱۱)، امت مشرا (۳) اور کپتان ظہیر خان (۴) کے وکٹ گنوائے.
دہلی کی ایک وکٹ گرتی تو دوسرے سے توقع بڑھتي لیکن کوئی بھی اس امید پر کھرا نہیں اترا. کولکاتا کے بالر مسلسل اس پر حاوی رہے اور دہلی کو ۱۷ء ۴ اووروں میں سمیٹ دیا. آندرے رسل اور بریڈ ہاگ نے کولکاتا کے لیے تین تین وکٹ لیے جبکہ جان ہیسٹنگز اور پیوش چاولہ نے دو دو کامیابی حاصل کی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *