نیوزی لینڈ کی لگاتار چوتھی جیت، بنگلہ دیش پھر ہاری

nz-won-by-75-runکولکاتا، ۲۶ مارچ (سی این ایم) نیوزی لینڈ نے ایڈن گارڈن اسٹیڈیم میں ہفتہ کو کھیلے گئے آئی سی سی ٹی-۲۰ ورلڈ کپ کے سپر-۱۰ مرحلے کے گروپ -۲ مقابلے میں بنگلہ دیش کو ۷۵ رنوں سے ہرا دیا۔ یہ کیوی ٹیم کی مسلسل چوتھی جیت ہے جبکہ بنگلہ دیش کو اس کے برعکس نتائج کا سامنا کرنا پڑا ہے.
بنگلہ دیش کی ٹیم ۱۴۶ رن کے ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے ۴ء۱۵ اووروں میں سبھی وكٹ گنوا کر ۷۰ رن ہی بنا سکی. گرانٹ ایلیٹ (۱۲-۳) اور ایش سوڑھی (۲۱-۳) کی بہترین بالنگ کے آگے بے بس بنگلہ دیش کی جانب سے شواگتا ہوم نے سب سے زیادہ ۱۶ رن بنائے جبکہ شبیر رحمن نے ۱۲ اور محمد متھن نے ۱۱ رن بنائے.

باقی کوئی بلے باز دہائی کے ہندسہ تک نہیں پہنچ سکا. کیوی ٹیم کی جانب سے نیتھن میک کولم، مشیل سینٹنر اور مشیل میكلےناگھن نے بھی ایک ایک وکٹ جھٹکے.

گروپ مرحلے میں نیوزی لینڈ نے اپنے چاروں میچ جیتے ہیں اور وہ پہلے ہی سیمی فائنل میں پہنچ چکا ہے.

دوسری طرف، بنگلہ دیشی ٹیم تین میچ ہار کر پہلے ہی سیمی فائنل کی دوڑ سے باہر ہو چکی تھی اور اب نیوزی لینڈ کی ٹیم نے کم از کم ایک جیت کے ساتھ گھر واپسی کی اس کی حسرتوں پر بھی پانی پھیر دیا.

ٹاس جیت کر پہلے بلے بازی کرنے اتری کیوی ٹیم نے مقررہ ۲۰ اووروں میں ۸ وکٹ پر ۱۴۵ رن بنائے. کپتان کین ولیمسن نے ۴۲ رنوں کی اننگ کھیلی جبکہ کولن منرو نے ۳۵ اور راس ٹیلر نے ۲۸ رن جوڑے. ولیمسن کو مین آف دی میچ قرار دیا گیا.

اس میچ میں مارٹن گپٹل کو آرام دیا گیا اور ان کی جگہ لینے آئے ہنری نكولس (۷) کچھ خاص نہیں کر سکے۔ اسی طرح کوری اینڈرسن (۰) اور گرانٹ ایلیٹ (۹) بھی سستے میں رخصت ہوئے.

لیوک رونچی ۹ رن پر ناٹ آؤٹ لوٹے جبکہ مشیل سینٹنر (۳) اور نیتھن میک کولم (۰) کھاتہ بھی نہیں کھول سکے. مشیل مكلےناگھن چھ رن پر ناٹ آؤٹ لوٹے.

نكولس اور ولیمسن نے پہلے وکٹ کے لیے ۲۵ رن جوڑے جبکہ ولیمسن اور منرو نے دوسرے وکٹ کے لیے ۳۲ اور منرو اور ٹیلر نے تیسرے وکٹ کے لیے ۴۲ رنوں کی ساجھیداری کی. بنگلہ دیش کی جانب سے تیز گیند باز مستفیض الرحمن نے ۲۲ رن دے کر پانچ وکٹ لیے. یہ ٹی-۲۰ میچوں میں کسی بھی بنگلہ دیشی کھلاڑی کی بہترین کارکردگی ہے. الامین حسین کو بھی دو کامیابی ملی.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *