ریکارڈوں کے آئینے میں ٹی-۲۰ عالمی کپ

indian-batsman-virat-kohli

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کی طرف سے ابھی تک پانچ ٹی-۲۰ ورلڈ کپ کا انعقاد کیا جا چکا ہے. اس میں کھلاڑیوں نے تیزرفتار کرکٹ کا مظاہرہ پیش کرتے ہوئے کئی بڑے ریکارڈ بنائے ہیں. آئیے نظر ڈالتے ہیں ان ریکارڈوں پر

ٹی-۲۰ عالمی کپ میں سب سے زیادہ رن بنانے کا ریکارڈ سری لنکا کے مہیلا جے وردھنے کے نام ہے. جے وردھنے نے پانچ ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں کھیلے گئے ۳۱ میچوں میں ۱۰۱۶ رن بنائے ہیں جس میں ایک سنچری بھی شامل ہے.
ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں سب سے تیز نصف سنچری کا ریکارڈ ہندوستان کے ہرفن مولا کھلاڑی یوراج سنگھ کے نام ہے. یوراج نے پہلے ٹی-۲۰ عالمی کپ میں ۱۹ ستمبر ۲۰۰۷ کو انگلینڈ کے خلاف ۱۲ گیندوں میں نصف سنچری لگائی تھی جس میں تین چوکے اور ۶ چھکے شامل تھے.
نیوزی لینڈ کے نہایت ہی جارح بلے باز رہے برینڈن میک کولم کے نام ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں سب سے بڑا ذاتی اسکور بنانے کا ریکارڈ ہے. انہوں نے ۲۰۱۲میں سری لنکا کی میزبانی میں ہوئے منعقدہ پالكےلے میں بنگلہ دیش کے خلاف کھیلے گئے میچ میں ۱۱ چوکوں اور سات چھکوں کی مدد سے ۱۲۳ رنوں کی تاریخی اننگ کھیلی تھی.
اب تک ہوئے پانچ ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں صرف ۶ کھلاڑی ہی سنچری لگا پائے ہیں. یہ کامیابی حاصل کرنے والے کھلاڑی ہیں سریش رینا (ہندوستان)، کرس گیل (ویسٹ انڈیز)، مہیلا جے وردھنے (سری لنکا)، احمد شہزاد (پاکستان)، برینڈن میک کولم (نیوزی لینڈ)، یلیکس ہیلز (انگلینڈ).
ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں سب سے بہترین اوسط ہندوستان کے اسٹار بلے باز وراٹ کوہلی کی ہے. ٹی-۲۰ عالمی کپ میں کوہلی نے ۷۲ کی اوسط سے رن بنائے ہیں. انہوں نے ۲۰۱۱ اور ۲۰۱۴ کے ٹی-۲۰ ورلڈ کپ کے ۱۱ مقابلوں میں ۵۰۴ رن بنائے ہیں.
ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں سب سے زیادہ بار صفر پر آؤٹ ہونے کا ریکارڈ مشترکہ طور سے پاکستان کے شاہد آفریدی اور سری لنکا کے تلک رتنے دلشان کے نام ہے. دونوں کھلاڑی پانچ پانچ بار زیرو کے اسکور پر آؤٹ ہوئے ہیں.
ایک ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں سب سے زیادہ رن بنانے کا ریکارڈ ہندوستانی بلے باز وراٹ کوہلی کے نام ہے. کوہلی نے بنگلہ دیش کی میزبانی میں کھیلے گئے ۲۰۱۴ کے ٹی-۲۰ ورلڈ کپ کے ۶ میچوں میں ۳۱۹ رن بنائے تھے.
ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں سب سے زیادہ وکٹ لینے کا ریکارڈ سری لنکا کے تیز گیند باز لستھ ملنگا کے نام ہے. ۲۰۰۷ سے ۲۰۱۴ تک کھیلے گئے پانچ ٹی-۲۰ ورلڈ کپ کے ۳۱ میچوں میں ملنگا نے ۲۰ اعشاریہ ۰۷ کی اوسط سے ۳۸ وکٹ حاصل کیے ہیں.
ٹی-۲۰ ورلڈ میں ایک اننگ میں سب سے زیادہ چھکے مارنے کا ریکارڈ ویسٹ انڈیز کے دھماکہ خیز بلے باز کرس گیل کے نام ہے. گیل نے ۲۰۰۷ میں ہوئے پہلے ورلڈ کپ میں جوهانسبرگ میں جنوبی افریقہ کے خلاف ۵۷ گیندوں میں سات چوکوں اور۱۰ چھکوں کی مدد سے ۱۱۷ رنوں کی اننگ کھیلی تھی. گیل کی یہ سنچری ٹی-۲۰ ورلڈ کپ کی پہلی سنچری تھی.
ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں سب سے زیادہ چھکے مارنے کا ریکارڈ بھی کرس گیل ہی کے نام ہے. گیل نے اب تک کھیلے گئے پانچ عالمی کپ میں ۴۹ چھکے لگائے ہیں.
۳۶۰ کرکٹرکے نام سے مشہور جنوبی افریقہ کے کھلاڑی اے بی ڈی ویلیئرس کے نام ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں سب سے زیادہ کیچ لپكنے کا ریکارڈ ہے. اے بی نے اب تک کھیلے ۲۶ میچوں میں ۲۱ کیچ پکڑے ہیں.
ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں کسی بھی وکٹ کے لیے سب سے بہتر پارٹنرشپ کا ریکارڈ سری لنکا کے کمار سنگاکارا اور مہیلا جے وردھنے کے نام ہے. اس بہترین جوڑی نے ۲۰۱۰ میں ویسٹ انڈیز میں ہوئے ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں میزبان ٹیم کے خلاف دوسرے وکٹ کے لیے ۱۶۶ رنوں کی پارٹنرشپ کی تھی.
ایک ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں سب سے زیادہ وکٹ لینے کا ریکارڈ سری لنکا کے اسپینر اجیتا مینڈس کے نام ہے. سری لنکا کی ہی میزبانی میں منعقدہ ۲۰۱۲ کے ورلڈ کپ میں مینڈس نے ۶ میچوں میں ۹ اعشاریہ ۸۰ کی اوسط سے ریکارڈ ۱۵ وکٹ لیے تھے.
ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں ایک مقابلے میں سب سے بہترین بالنگ کا ریکارڈ بھی سری لنکائی اسپینر اجیتا مینڈس ہی کے نام ہے. مینڈس نے ۲۰۱۲ ورلڈ کپ میں همبن ٹوٹا کے میدان پر زمبابوے کے خلاف چار اوور میں ۸ رن دے کر ۶ وکٹ لیے تھے جس میں دو اوور میڈن تھے.
اجیتا مینڈس کے نام ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں سب سے کم اوسط سے رن دینے کا ریکارڈ ہے. مینڈس نے ۲۱ میچوں میں ۱۵ اعشاریہ ۲ کی اوسط سے ۳۵ وکٹ لیے ہیں.
ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں سب سے زیادہ میچوں میں ٹیم کی کپتان کا ریکارڈ ہندوستانی کپتان مہندر سنگھ دھونی کے نام ہے. دھونی نے ۲۸ میچوں میں ٹیم کی کپتانی کی ہے.
وکٹ کیپر کے طور پر ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں سب سے زیادہ کھلاڑیوں کو اپنا شکار بنانے کا ریکارڈ پاکستانی کیپر کامران اکمل کے نام ہے. اکمل نے ٹی-۲۰ ورلڈ کپ میں ۳۰ کھلاڑیوں کو اپنا شکار بنایا ہے جس میں ۱۸ کھلاڑی اسٹمپ اور ۱۲ کھلاڑی کیچ آؤٹ ہوئے ہیں.
(بشکریہ سی این ایم)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *