سری لنکا نے افغانستان کو چھ وکٹ سے ہرایا

tillakaratne-dilshan4

کولکاتا، ۱۷ مارچ (سی این ایم): تلک رتنے دلشان (ناٹ آؤٹ ۸۳) کی طوفانی نصف سنچری کی بدولت سری لنکا کرکٹ ٹیم نے ایڈن گارڈن اسٹیڈیم میں کھیلے گئے ٹی-۲۰ کے اپنے پہلے میچ میں جمعرات کو افغانستان کو چھ وکٹ سے ہرا دیا.

افغانستان نے ٹاس جیت کر پہلے بلے بازی کرتے ہوئے سری لنکا کے سامنے ۱۵۴ رنوں کا ہدف دیا تھا. سری لنکا نے دلشان کی شاندار اننگ کی مدد سے ۵ء۱۸ اوور میں چار وکٹ کے نقصان پر ہدف حاصل کر لیا. یہ سوپر-۱۰ دور کے گروپ -۱ کا دوسرا میچ تھا.

مقررہ ۲۰ اوروں میں ۱۵۳ رنوں کا اسکور کھڑا کرنے والی افغانستان کو اپنی ناکارہ فیلڈنگ کا خمیازہ اٹھانا پڑا. ٹیم کے کھلاڑیوں نے اہم وقت پر گیند چھوڑی اور سری لنکا کو جیتنے کا موقع دیا.

دلشان نے افغانستان کی غیرمنظم گیندبازی کا بھی خوب فائدہ اٹھایا. انہوں نے ۵۶ گیندوں کا سامنا کرتے ہوئے تین چھکے اور آٹھ چوکوں کی مدد سے ۸۳ رن بنائے. انہیں مین آف دی میچ قرار دیا گیا.

افغانستان کے ذریعہ دیے گئے ہدف کا تعاقب کرنے اتری سری لنکائی ٹیم کو دلشان اور دنیش چنڈیمل (۱۸) نے سدھی ہوئی شروعات دی. دونوں نے پہلے وکٹ کے لیے ۴۱ رن جوڑے. محمد نبی نے چنڈیمل کو آؤٹ کر اس جوڑی کو توڑا۔

لاہرو تھرماننے (۶)، تھسارا پریرا (۱۲) اور چمارا كاپگیدرا (۱۰) ۱۱۳ کے مجموعی اسکور تک پویلین لوٹ چکے تھے.

اس کے بعد دلشان نے کپتان انجیلو میتھیوز (ناٹ آؤٹ ۲۱) کے ساتھ مل کر ٹیم کو سات گیند پہلے ہی جیت دلا دی.

افغانستان کی جانب سے نبی اور راشد خان نے ایک ایک وکٹ لیا. دو بلے باز رن آؤٹ ہوئے.

اس سے پہلے افغانستان نے اپنے کپتان اصغر سٹانكجی کے طوفانی ۶۲ رنوں کی مدد سے ۱۵۳ رن کا اسکور کھڑا کیا تھا. اصغر نے اپنی اننگ میں صرف ۴۷ گیندوں کا سامنا کرتے ہوئے چار چھکے اور تین چوکے لگائے تھے.

ان کے علاوہ سملا شینواری نے ۳۱ رن بنائے. ان دونوں نے مشکل وقت میں پانچویں وکٹ کے لیے ۶۲ رن کی شراکت کر ٹیم کو مضبوط پوزیشن میں پہنچایا. افغانستان نے اپنے آخری ۱۰ اوروں میں ۱۰۶ رن جوڑے.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *