سری لنکا زمین پر، انگلینڈ سیمی فائنل میں

england-won11نئی دہلی، ۲۷ مارچ (سی این ایم) جوس بٹلر (ناٹ آؤٹ ۶۶) کی طوفانی اننگ اور کرس اسکورجارڈن (۲۸-۴) کی بہترین بالنگ کی بدولت انگلینڈ نے ہفتہ کو فیروز شاہ کوٹلہ میدان پر کھیلے گئے دلچسپ مقابلے میں سری لنکا کو ۱۰ رنوں سے ہرا دیا. اسی کے ساتھ انگلینڈ نے گروپ-۱سے آئی سی سی ٹی-۲۰ ورلڈ کپ کے سیمی فائنل میں جگہ بنا لی ہے.

مین آف دی میچ چنے گئے بٹلر کی شاندار اننگ کی مدد سے انگلینڈ نے سری لنكا کے سامنے ۱۷۲ رنوں کا مشکل ہدف رکھا لیكن انجیلو میتھیوز (ناٹ آؤٹ ۷۳) کی عمدہ نصف سنچری کے باوجود سری لنکا کی ٹیم ۲۰ اووروں میں آٹھ وکٹ پر ۱۶۱ رن ہی بنا سکی. اس طرح انگلینڈ ورلڈ کپ سیمی فائنل میں پہنچنے والے دوسرا ملک بن گیا ہے. اس سے پہلے نیوزی لینڈ نے گروپ-2 سے آخری چار میں جگہ بنائی ہے.

سری لنکا نے ایک وقت محض ۱۵ رنوں پر اپنے چار وکٹ گنوا دیے تھے لیکن اس کے بعد ۵۴ گیندوں پر تین چوکے اور پانچ چھکے لگانے والے میتھیوز اور چمارا كاپوگےدارا (۳۰) نے ۸۰ رنوں کی شراکت کرکے اپنی ٹیم کو مقابلے میں لانے کا کام کیا.
كاپوگےدارا ۹۵ کے مجموعی اسکور پر آؤٹ ہوئے. اس کے بعد میتھیوز نے تھسرا پریرا (۲۰) کے ساتھ اننگ کو آگے بڑھایا اور اسکور کو ۱۳۷ تک لے گئے. پریرا کے ۱۳۷ رن پر آؤٹ ہونے کے بعد میتھیوز نے داسن سناكا (۱۵) کے ساتھ اسکور کو ۱۵۵ رنوں تک پہنچايا. اس مجموعی اسکور پر سناكا آؤٹ ہوئے.

رنگنا ہیراتھ (۱) کا وکٹ ۱۵۷ کے مجموعی اسکور پر گرا. آخری اوور میں سری لنکا کو ۱۵ رنوں کی ضرورت تھی لیکن کپتان میتھیوز تمام کوششوں کے بعد بھی پانچ رن ہی بنا سکے. بین اسٹاکس کا یہ اوور انگلینڈ کے لیے وردان ثابت ہوا. اس طرح انگلینڈ میتھیوز کی حوصلہ افزا اننگ کے بعد بھی آخری چار میں پہنچنے میں کامیاب رہا.
اس سے پہلے، ٹاس ہارنے کے بعد پہلے بلے بازی کرنے اتری انگلش ٹیم نے مقررہ ۲۰ اووروں میں چار وکٹ پر ۱۷۱ رن بنائے. اس کی طرف سے بٹلر کے علاوہ جیسن رائے نے ۴۲، جوئے روٹ نے ۲۵ اور کپتان ایون مورگن نے ۲۲ رن بنائے.
پہلا وکٹ چار رنوں کے مجموعی اسکور پر گر جانے کے بعد رائے اور بٹلر نے دوسرے وکٹ کے لیے ۶۱ رن جوڑے. روٹ کا وکٹ ۶۵ کے مجموعی اسکور پر گرا. روٹ نے ۲۴ گیندوں پر چار چوکے لگائے. رائے نے اس کے بعد بٹلر کے ساتھ بھی ۲۳ رن جوڑے. رائے ۸۸ کے مجموعی اسکور پر آؤٹ ہوئے. رائے نے ۳۹ گیندوں کا سامنا کرکے تین چوکے اور دو چھکے لگائے.
اس کے بعد بٹلر اور کپتان نے تیزی سے کھیلتے ہوئے چوتھی وکٹ کے لیے ۳۹ گیندوں پر ۷۴ رنوں کی شراکت کی. مورگن نے ۱۶ گیندوں پر ایک چوکا اور ایک چھکا لگایا. ان کا وکٹ ۱۶۲ کے مجموعی اسکور پر گرا.

بٹلر نے ۳۷ گیندوں کی اننگ میں آٹھ چوکے اور دو چھکے لگائے. ان کا ایک چھکا ۹۷ میٹر کا تھا. بٹلر، بین اسٹاکس اور مورگن نے آخری پانچ اوورو میں کل ۷۲ رن بنائے. سری لنکا کی جانب سے جیفری ویڈرسے نے دو وکٹ لیے جبکہ رنگنا ہیراتھ کو ایک کامیابی ملی.
انگلینڈ نے اب تک چار میچ کھیلے ہیں اور اس کے اکاؤنٹ میں چھ پوائنٹس ہیں. انگلینڈ نے تین میچ جیتے ہیں اور ایک میچ ہارا ہے. سری لنکا نے اب تک تین میچ کھیلے ہیں. اس کے دو پوائنٹس ہیں. اس کو دو میچوں میں ہار کا سامنا کرنا پڑا ہے.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *