ٹی -۲۰ عالمی کپ: ویسٹ انڈیز نے سری لنکا کو ۷ وکٹ سے روندا

need2

بنگلور، ۲۰ مارچ، (سی این ایم) سیموئل بدری (۳-۱۲) کی شاندار بالنگ اور پھر آندرے فلیچر (ناٹ آووٹ ۸۴) کی زبردست بلے بازی کے دم پر ویسٹ انڈیز نے اتوار کو ایم چنا سوامی اسٹیڈیم میں کھیلے گئے سوپر-۱۰ دور کے گروپ -۱ مقابلے میں سری لنکا کو سات وکٹ سے ہرا دیا. یہ کیریبین ٹیم کی مسلسل دوسری جیت ہے.

ویسٹ انڈیز نے اپنے پہلے میچ میں انگلینڈ کو شکست دی تھی. سری لنکا کی یہ پہلی ہار ہے. اس نے اپنے پہلے میچ میں افغانستان کو چھ وکٹوں سے ہرایا تھا.

سری لنکا نے ٹاس ہارنے کے بعد پہلے بلے بازی کرتے ہوئے ویسٹ انڈیز کے سامنے ۱۲۳ رنوں کا ہدف دیا جسے اس نے فلیچر کی بہترین نصف سنچری کی بدولت ۲ء ۱۸ اووروں میں تین وکٹ کے نقصان پر حاصل کر لیا. فلیچر نے ۶۴ گیندوں کا سامنا کر کے چھ چوکے اور پانچ چھکے لگائے. انہیں مین آف دی میچ قرار دیا گیا۔ آندری رسل ۲۰ رن بنا کر ناٹ آؤٹ رہے. رسل نے ۸ گیندوں پر تین چوکے اور ایک چھکا لگایا. سری لنکا کی جانب سے ملدا شريوردھنے نے دو وکٹ لیے.

اس سے پہلے، ٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کا فیصلہ کرنے والی کیریبین ٹیم نے شروع ہی میں سری لنکا کو جھٹکا دیا۔ سری لنکا کا وکٹ وقفے وقفے سے لگاتار گرتا رہا اور وہ مقررہ ۲۰ اووروں میں ۹ وکٹ کے نقصان پر صرف ۱۲۲ رن ہی بنا پائی۔ سری لنکا کے کپتان انجیلو میتھیوز (۲۰) اور تھسرا پریرا (۴۰) نے 47 رنوں پر پانچ وکٹ گر جانے کے بعد چھٹے وکٹ کے لیے ۴۴ رن جوڑے اور اسکور کو قابل احترام حد تک پہنچایا۔
میتھیوز نے اپنی اننگ میں ۳۲ گیندوں کا سامنا کیا. پریرا نے ۲۹ گیندوں کا سامنا کرکے پانچ چوکے اور ایک چھکا لگایا. دنیش چنڈیمل نے ۱۶ اور لاهرو تھرمانے نے ۱۲ رن جوڑے. ویسٹ انڈیز کی جانب سے سیموئیل بدری نے تین وکٹ حاصل کیے جبکہ ڈوائن براوو کو دو کامیابی ملی. کریگ براتھویٹ اور آندرے رسل کو بھی ایک ایک وکٹ ملے.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *