پاکستان کو ہرا کر نیوزی لینڈ سیمی فائنل میں

martin-guptill-موہالی (پنجاب)، ۲۲ مارچ (سی این ایم) نیوزی لینڈ نے پنجاب کرکٹ ایسوسی ایشن کے میدان پر منگل کو کھیلے گئے ٹی-۲۰ ورلڈ کپ کے سپر -۱۰ مرحلے کے گروپ -۲ مقابلے میں پاکستان کو ۲۲ رنوں سے ہرا دیا. کیوی ٹیم کی طرف سے دیے گئے ۱۸۱ رنوں کے ہدف کا تعاقب کرنے اتری پاکستانی ٹیم مقررہ اووروں کے اختتام تک پانچ وکٹ پر ۱۵۸ رن ہی بنا سکی.

پاکستان کی جانب سے شرجيل خان (۴۷ رن، ۲۵ گیند، ۹ چوکے، ۱ چھکا) اور احمد شہزاد (۳۰ رن، ۳۲ گیند، تین چوکے) نے عمدہ اننگ کھیلی لیکن باقی کوئی اور بلے باز ٹیم کو فتح دلانے کے قابل شراکت داری نہیں کر سکا. اس کے علاوہ عمر اکمل نے ۲۴، شاہد آفریدی نے ۱۹، شعیب ملکہ نے ناٹ آؤٹ ۱۵ اور سرفراز احمد نے ناٹ آؤٹ ۱۱ رن بنائے. نیوزی لینڈ کی جانب سے میشل سینٹنر اور ایڈم ملنے نے دو دو وکٹ لیے.

یہ سپر-۱۰ مرحلے میں پاکستان کی مسلسل دوسری شکست ہے. اس نے اپنے پہلے میچ میں بنگلہ دیش کو ہرایا تھا لیکن اس کے بعد اسے ٹیم انڈیا اور نیوزی لینڈ سے ہار ملی ہے. دوسری طرف، کیوی ٹیم نے مسلسل تیسری جیت کے ساتھ سیمی فائنل کی طرف بڑا قدم بڑھایا ہے. اس نے بھارت، آسٹریلیا اور پاکستان کو شکست دے کر یہ کامیابی حاصل کی ہے.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *