گیل کے طوفان میں ہوا ہوئی انگلش ٹیم

ggayle-100

ممبئی، ۱۶ مارچ، (سی این ایم):
طوفانی بلے باز کرس گیل کی شاندار اننگ کی بدولت آج ویسٹ انڈیز نے انگلینڈ کو ممبئی کے وانکھیڑے اسٹیڈیم میں۶ وکٹ سے کراری مات دی۔
اپنی ٹیم کو شاندار جیت دلانے کے ساتھ ہی گیل نے کئی ریکارڈ بھی اپنے نام کیے۔

ویسٹ انڈیز نے ٹاس جیت کر انگلینڈ کو پہلے بلے بازی کی دعوت دی۔ اس نے مقررہ ۲۰ اووروں میں ۶ وکٹ کے نقصان پر ۱۸۲ رنوں کا اسکور کرکے ویسٹ انڈیز کے سامنے ۱۸۳ رنوں کا ہدف رکھا. انگلینڈ کی طرف سے جو روٹ نے ۴۸ رن بنائے تو وہیں جوزف بٹلر نے ۳۰ رنوں کی اننگ کھیلی. اس کے علاوہ ایلکس ہیلز نے ۲۷ اور کپتان آئن مورگن نے ۲۷ رن جوڑے. ویسٹ انڈیز کی طرف سے بالنگ میں آندرے رسل اور ڈیون براوو کو ۲-۲ وکٹ ملے جبکہ سلیمان بین نے ایک کھلاڑی کو پویلین بھیجا۔
انگلینڈ نے جو ۱۸۳ رنوں کا ہدف رکھا تھا، وہ کوئی کم رن تو نہیں تھا لیکن ویسٹ انڈیز کے سلامی بلے باز کرس گیل نے کچھ ایسا طوفان مچایا کہ مخالف ٹیم بس منھ دیکھتی رہ گئی۔
گیل نے صرف ۴۸ گیندوں پر ۱۰۰ رن بنائے اور اپنی ٹیم کو ۶ وکٹ سے جیت دلا دی۔ گیل کی شاندار کارکردگی کے لیے مین آف دی میچ قرار دیا گیا۔
آج کے میچ میں سنچری لگانے کے ساتھ ہی ٹی-۲۰ عالمی کپ میں دو سنچری لگانے والے وہ پہلے کھلاڑی بن گئے۔ اس کے علاوہ ٹی-۲۰ کرکٹ میں سب سے زیادہ چھکا لگانے کا ریکارڈ بھی گیل کے نام ہوگیا۔ اس فارمٹ کے کل ۴۴ میچوں میں گیل اب تک ۹۸ چھکے لگا چکے ہیں۔
گیل نے صرف ۴۷ گیندوں پر آج سنچری جمائی، جو ٹی-۲۰ کرکٹ میں ان کی سب سے تیز سنچری ہے.

اس کے ساتھ ہی کرس گیل ٹی-۲۰ عالمی کپ میں ۵۰ چھکا جمانے والے پہلے بلے باز بھی بنے.

ٹی-۲۰ کرکٹ میں اب تک ۶۸۷ چھکے لگ چکے ہیں.

ٹی-۲۰ کرکٹ میں کرس گیل نے ۳۰ یا اس سے زیادہ رن بنانے کا کارنامہ ۱۵ دفعہ کیا ہے۔ نیوزی لینڈ کے برینڈن میک کولم نے بھی اس فارمٹ میں ۱۵ بار ۳۰ یا اس سے زیادہ رن بنائے ہیں.

ویسٹ انڈیز کی ٹیم نے بھارت میں پہلی بار کوئی بین الاقوامی ٹی-۲۰ کرکٹ میچ کھیلا اور اس میں جیت حاصل کی.

آج کے میچ میں ویسٹ انڈیز کی ٹیم نے ۱۸۳ رنوں کے ہدف کا پیچھا کرکے میچ کو اپنے نام کر لیا، ٹی -۲۰ عالمی کپ میں یہ صرف پانچ بار ہوا ہے جب کوئی ٹیم ۱۸۰ یا اس سے زیادہ کے رنوں کا پیچھا کرکے میچ جیتنے میں کامیاب رہی ہے.

گیل کے علاوہ آج ویسٹ انڈیز کی طرف سے مارلن سیموئلس نے ۳۷ رن بنائے. آندرے رسل ۱۶ رن بنا کر ناٹ آؤٹ رہے. گیل کے طوفان کے آگے انگلینڈ کا کوئی بھی گیندباز کمال نہیں دکھا پایا.
ٹيمیں
انگلینڈ: جیسن رائے، ایلکس ہیلز، جو روٹ، ایون مورگن (کپتان)، جوس بٹلر، بریں اسٹاکس، معین علی، عادل رشید، ڈیوڈ ویلے، كرس جارڈن، ريسے ٹوپلے.

ویسٹ انڈیز: کرس گیل، جانسن چارلس، مارلن سیموئلس، ڈیون براوو، دنیش رام دین، آندرے رسل، ڈیرن سیمی (کپتان)، کارلوس برتھویٹ، سیموئیل بدری، جےروم ٹیلر، سلیمان بین

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *