ٹاپ درجہ بندی کے ساتھ عالمی کپ میں اترے گی ٹیم انڈیا

india-go-into-world-t20-as-number-one-ranked-sideدبئی، ۷؍مارچ (سی این ایم):
ٹیم انڈیا ٹی -۲۰ عالمی کپ میں نمبر ایک درجہ بندی کے ساتھ قدم رکھے گی. ورلڈ کپ منگل سے شروع ہو رہا ہے لیکن اہم دور کے مقابلے ۱۵ مارچ سے کھیلے جانے ہیں. بین الاقوامی کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے ایک بیان جاری کرکے کہا ہے کہ ہندوستان نے اتوار کو ایشیا کپ کے فائنل میں بنگلہ دیش کو شکست دی ہے. اس سے ایک گھنٹے پہلے آسٹریلیا نے جنوبی افریقہ کے خلاف ۲۰۴ رنوں کا ہدف حاصل کر کے سیریز میں ۱-۱ سے برابری کر لی.

کیپ ٹاؤن میں جنوبی افریقہ اور آسٹریلیا کے درمیان ہونے والا تیسرا اور آخری میچ ٹیم انڈیا کی رینکنگ پر کوئی بھی اثر نہیں ڈالے گا. ہندوستان کے اس وقت رینکنگ میں ۱۲۷ پوائنٹس ہیں. اس سے نو پوائنٹ پیچھے ویسٹ انڈیز اور جنوبی افریقہ ہیں. دونوں کے ۱۱۸ پوائنٹس ہیں.

نیوزی لینڈ ۱۱۶ پوائنٹس کے ساتھ چوتھے نمبر پر ہے. پانچویں مقام پر انگلینڈ ہے. آسٹریلیا کو چھٹا مقام حاصل ہے. پاکستان ساتویں اور موجودہ ٹی -۲۰ ورلڈ کپ فاتح سری لنکا آٹھویں نمبر پر ہے. بلے بازی میں وراٹ کوہلی دوسرے مقام پر اور روہت شرما تیسرے مقام پر ہیں. سنیل نارائن کی غیرموجودگي میں دوسرے مقام پر قابض روی چندرن اشون ورلڈ کپ میں سب سے بہتر درجہ بندی کے گیندباز کے طور پر اتریں گے.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *