جنوبی افریقہ کو ہرا کر ویسٹ انڈیز پہنچی سیمی فائنل میں

ناگپور، ۲۵ مارچ (سی این ایم) ویسٹ انڈیز نے کھیل کے ہر شعبے میں بہتر کاکردگی کی بدولت یہاں ودربھ کرکٹ ایسوسی ایشن میدان پر جمعہ کو کھیلے گئے آئی سی سی ٹی-۲۰ ورلڈ کپ کے سپر-۱۰ مرحلہ کے گروپ-۱ مقابلے میں جنوبی افریقہ کو تین وکٹ سے شکست دے کر سیمی فائنل میں جگہ پکی کر لی ہے. مسلسل تیسری جیت حاصل کرنے والی کیریبیائی ٹیم نے پہلے تو ساؤتھ افریقہ کو ۱۲۲ رنوں پر محدود کیا اور پھر ۴ء۱۹ اووروں میں سات وکٹ کے نقصان پر جیت حاصل کر لی. اس جیت کے ساتھ ہی ویسٹ انڈیز نے سیمی فائنل ​​میں اپنی جگہ پکی کر لی جبکہ جنوبی افریقہ کی اگلے راؤنڈ میں جانے کی راہ مشکل ہوگئی ہے.

westindies-wonکیریبین ٹیم کے لیے جانسن چارلس نے ۳۲ رن بنائے جبکہ مارلن سیموئلس نے ۴۴ گیندوں پر ۴۴ رنوں کی انتہائی جدوجہد بھری لیکن عمدہ اننگ کھیل کر اپنی ٹیم کو ہدف تک پہنچانے کا کام کیا.

مین آف میچ چنے گئے سیموئلس گرچہ ۱۱۳ رنوں کے مجموعی اسکور پر پویلین لوٹ گئے لیکن کارلوس براتھویٹ نے ناٹ آؤٹ ۱۰ رن بناتے ہوئے اپنی ٹیم کو جیت دلا دی. آخری اوور میں ویسٹ انڈیز کو نو رنوں کی ضرورت تھی. براتھویٹ نے كاگيسو راباڈا کے ذریعے پھینکے گئے آخری اوور کی دوسری گیند پر چھکا لگا کر اپن ٹیم کو آخری چار میں پہنچا دیا.

اس سے قبل، ٹاس جیت کر پہلے بالنگ کرتے ہوئے ویسٹ انڈیز نے مضبوط بلے بازی آرڈر والی جنوبی افریقی ٹیم کو ۲۰ اووروں میں ۸ وکٹ پر ۱۲۲ رن ہی بنانے دیا.

كوٹن ڈی کاک (۴۷)، ڈیوڈ ويج (۲۸) اور بڑی حد تک کرس مورس (۱۶) کے علاوہ کوئی بھی ساؤتھ افریقی بلے باز کیریبین بالنگ کے آگے ٹک نہیں سکا.

ہاشم آملہ (۱)، فاف ڈوپلیسس (۹)، رلو روسو (۰)، اے بی ڈی ویلیئرز (۱۰) اور ڈیوڈ ملر (۱) سستے میں چلتے بنے. ڈی کاک نے ويج کے ساتھ چھٹے وکٹ کے لیے ۵۰ رنوں کی شراکت کی. ڈی کاک ۴۶ گیندوں پر تین چوکے اور ایک چھکا لگانے کے بعد ۹۷ کے مجموعی اسکور پر پویلین لوٹے.

ويج نے اننگ کی آخری گیند پر رن ​​آؤٹ ہونے والے مورس ساتھ مل کر ۲ء۱۶ اوور میں ٹیم کا اسکور ۱۰۰ کے پار پہنچایا لیکن ۱۱۲ کے مجموعی اسکور پر وہ بھی پویلین لوٹ گئے. ويج نے ۲۶ گیندوں کی اپنی اننگ میں دو چوکے لگائے.

مورس نے ۱۷ گیند کھیلی اور دو چوکے لگائے. ایران فانگیسو چار رن پر ناٹ آؤٹ لوٹے.

ویسٹ انڈیز کی جانب سے آندرے رسل اور کرس گیل نے دو دو وکٹ لیے. ڈوائن براوو نے بھی دو کامیابی حاصل کی. براوو نے ڈی ویلیئرز کا بھی وکٹ حاصل کیا.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *